Napisał Michał Walczyński
|
niedziela, 29 czerwca 2008 |
Nie tylko w Polsce służby mundurowe mają problem ze znalezieniem nowych kadr. Policja w Hong Kongu prezentuje służbę w Policji za pomocą telewizyjnej reklamy, w której policjanci wykonują misje w terenie, pomagają małej dziewczynce podczas domowej awantury, by na końcu wybawić kierowcę z wraku samochodu. W reklamie występuje sporo kobiet - policjantek. Zato razu nie pojawia się broń palna.
Nie tylko w Polsce służby mundurowe mają problem ze znalezieniem nowych kadr. Policja w Hong Kongu prezentuje służbę w Policji za pomocą telewizyjnej reklamy, w której policjanci wykonują misje w terenie, pomagają małej dziewczynce podczas domowej awantury, by na końcu wybawić kierowcę samochodu z wraku samochodu. W reklamie występuje sporo kobiet - policjantek. Ani razu nie pojawia się broń palna. Oto link do tej reklamy: http://www.youtube.com/watch?v=ckDWtaWNHo0&NR=1
Policja w Hong Kongu zrobiła znaczny progres w reklamie. Pierwsza promocja służby w Policji w 2002 roku prezentowała maszerujących funkcjonariuszy, niebezpieczne akcje antyterrorystów oraz uzbrojone w broń długą oddziały specjalne. W obu reklamach wykorzystano motyw ratowanych dzieci. Zachęcam od oglądania i porównania. http://www.youtube.com/watch?v=PkxEbXlhBy4&NR=1
Podobne reklamy stosuje armia Singapuru, która reklamuje się za pomocą takiej reklamy telewizyjnej: http://www.youtube.com/watch?v=eMSPTVApgZs Reklama sił zbrojnych Singapuru to iście hollywoodzka produkcja trzymająca w napięciu od początku do końca.
Dla porównania reklama rosyjskiej armii http://www.youtube.com/watch?v=oOaGgY2yUHw - niestety nie za ciekawa, wręcz toporna.
Więcej na naszym profilu: http://www.youtube.com/user/dobrepraktyki
|