Dobre praktyki 
Marketing terytorialny > Promocja > Komunikacja marketingowa samorządów

Serwis jest własnością Śląskiego Związku Gmin i Powiatów.
 
Start arrow Baza dobrych praktyk arrow Eventy, imprezy, targi arrow "Kocham Gdańsk" promocja miasta w Warszawie
 
 
 
  :: Main Menu
Menu serwisu
Start
O stronie...
Baza dobrych praktyk
e-biblioteka
Inspiracje
Konkursy
Twoja dobra praktyka
News
Funkcjonalne
Biuletyn
Pliki do pobrania
Linki
Szukaj
Napisz do nas
Mapa serwisu
-------------
 
 
Statystyki
web stats stat24.com

"Kocham Gdańsk" promocja miasta w Warszawie PDF Drukuj E-mail

Kampanie promocyjne może przybrać interesującą formę imprezy masowej (marketingowego eventu). Jak pokazuje przykład Gdańska może być ona całkiem udana.

  

Gdańsk w przeciągu trzech ostatnich lat zorganizował 3 imprezy plenerowe w Warszawie pod hasłem "Kocham Gdańsk" Inicjatywa ta miała na celu przede wszystkim zintegrowanie środowiska gdańszczan na co dzień mieszkających i pracujących w stolicy oraz zaprezentowanie Gdańska, jako prężnego i rozwijającego się dynamicznie ośrodka. Pierwsza z cyklu imprez odbyła się w niedzielę 28 września 2003 r. na Placu Zamkowym w Warszawie.   Elementy imprezy plenerowej:

  • parada, wktórej uczestniczyły postacie - symbole Gdańska:  Panienka z Okienka, Jan Heweliusz oraz króla mórz Neptuna w towarzystwie licznej świty: halabardników, mieszczan, szczudlarzy i orkiestr dętych. Pośród tego kolorowego orszaku -  platforma, na której ustawiona będzie 3,5 metrowej wysokości bryła bursztynu.

 

  • udział znanych gdańszczan. Siedmioma odkrytymi limuzynami na Plac Zamkowy wjadą znani gdańszczanie, m.in.: Rudi Schubert, Jan Krzystof Bielecki, Krzysztof Kolberger, Dorota Stalińska, Roman Paszke, Krzysztof Skiba i Magda Kunicka-Paszkiewicz.

 

  • stoiska na któych można było zobaczyć między innymi proces obróbki bursztynu, przyjrzeć się pokazowi bicia monet, otrzymać prawdziwy kawałek bursztynu na szczęście, a także posmakować słynnej gdańskiej wódki Goldwasser.

 

  • koncerty: Czarno-Czarni, Polskiego Chóru Kameralnego Schola Cantorum Gedanensis i Leszka Możdżera z zespołem

 

  • partnerzy, sponsorzy: Grupa Lotos, ING Real Estate, Metro Group, Grupa Żywiec, Korporacja Ubezpieczeniowa FILAR, Gdańska Stocznia Remontowa, Zarząd Morskiego Portu Gdańsk, DFDS Seaways

 

Trzecia z cyklu imprez odbyła się w dniach 17 - 20 czerwca 2005 aż po raz trzeci akcja promocyjna Gdańska w Warszawie - "I love Gdańsk". Tym razem były to trzy dni Festiwalu Kultury Gdańska w Fabryce Trzciny, w czasie których między innymi nastąpiła prezentacja słynnego albumu "Był sobie Gdańsk" oraz wystapili: Tymański Yass Ensamble, Mikołaj Trzaska oraz Leszek Możdżer Solo  


Na podstawie:  www.gdansk.pl

< Poprzedni